Olayı kısa kesecem ki herkes okuyabilsin.
babamın arabasını arkadaşım sürüyor.
Kadına çarptı korkuyla 200 metre ilerideki kavşağa kadar gitti durdu kendine geldikten sonra u dönüşü yaptı.
kadının bacagı kırıldı ameliyat oldu yürüyor.
2 mahkeme oldu 4500 küsür tl sürücü arkadaşıma dosya masrafı sanırsam ödedi.
Arkadaşın üstünde hiçbişi yok babamı geçen gün aradılar olaydan haberi bile yoktu. İfadeye çağırdılar. Mahkeme olacak
avukatlar demiş tazminat açmışlar 1 trilyon da çıkar 100 bin lirada alırlar. Babamda diyor avukat tutacam.
Ama sorum şu sürücü biz değiliz çarpan sürücünün malı yoksa araç sahibinden neden alsınlar. Sürücünün babasından alsınlar. O zaman hiçbir arkadaşımıza araba vermeyelim ölselerde.
Sigortadan mı alırlar yoksa babamdan mı napacax?