Öncelikle geçmiş olsun.
1 milyon liralar, 100 bin liralar nereden çıkıyor. Benim kardeşime de adamın biri çarptı, ameliyat oldu, dalağını aldılar organ kaybı yaşadı. Ona rağmen ne hikmetse tazminat alamadık. Koşturduk uğraştık, sigortadan 20 küsür bin lira anca alabildik. Kusur oranlarını bilmesem de, ayağında kalıcı hasar olmadığı halde öyle uçuk tazminatlar alabileceğini sanmıyorum.