• 27-11-2020, 22:16:06
    #1
    Merhabalar,

    Forumun işleyişi ve düzenini sağlamak adına en önemli role sahip kişiler bu işi neden gönüllü yürütüyorlar? Yönetim moderatörlere bütçe mi ayırmıyor yoksa moderatörlerin kişisel tercihi midir? Önemli derecede uzun saatlerini ayırıp gerek şikayet konularında insanların didişmelerini anlayıp yorumlayıp karar veriyorlar gerekse konuları ve yorumları takip edip işlem yapıyorlar. Mevcut işlerini aksatmadan yapabilmeleri takdire şayan. İyi ki varlar, işlerini sorgulamıyorum ama neden gönüllüler?

    Forumda "gönüllü yazar" "gönüllü yazılımcı" gibi konular açıldığında insanların emeklerinin karşılığının verilmesinden bahsediyor herkes, bu denli büyük forumda önemli role sahip kişilerin gönüllü yürütmesi garip geldiği için sormak istedim. Bir sosyal sorumluluk projesi olsa gelir olmasa anlarım fakat reklam gelirleri, giderlerin kat be kat üzerindedir diye tahmin ediyorum. Bence bu düzenin işlemesini sağlayan moderatörler maaş almayı hak ediyor
  • 27-11-2020, 22:17:21
    #2
    Haklısınız Hocam
  • 27-11-2020, 22:17:32
    #3
    Beni moderatör yapsalar 7/24 gönüllü çalışırım @Coskun; abi sesimi duy
  • 27-11-2020, 22:18:51
    #4
    r10 da moderatör olmak başlı başına bir kariyer zaten parayla alınmaz benim görüşüm
  • 27-11-2020, 22:18:55
    #5
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni moderatör yapsalar 7/24 gönüllü çalışırım @Coskun; abi sesimi duy
    İşte bunu söylettiği için gönüllü yapıyorlar sanırım. Keşke bize de nasip olsa 😊
  • 27-11-2020, 22:20:29
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maaş veya herhangi bir ücret verip vermediğini bilemeyiz. Ki bunu bilmeyede hakkımız yok bence
  • 27-11-2020, 22:20:58
    #7
    PREMIUM SEO
    Yıllardır forumlardayım moderatörlerin maaş aldığına şahit değilim belki bundan dolayıdır ama r10'da moderatör olmak bir çok yararı beraberinde getiriyor ki bunu da parayla ödeyemezsiniz.
  • 27-11-2020, 22:20:58
    #8
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni moderatör yapsalar 7/24 gönüllü çalışırım @Coskun; abi sesimi duy
    Eski tarihli olmanız lazım hocam. Hem de çok eski 😉
  • 27-11-2020, 22:21:03
    #9
    "Öncelikli olarak R10 bir forumdan öte" şeklinde devam eden bir açıklama duymak istemiyorum
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bunu söylettiği için gönüllü yapıyorlar sanırım. Keşke bize de nasip olsa 😊
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni moderatör yapsalar 7/24 gönüllü çalışırım @Coskun; abi sesimi duy