• 27-11-2020, 22:32:28
    #19
    HizliResim.Net
    Her şey para değil
    Bazı işler vardır para ile yapılmaz
  • 27-11-2020, 22:36:40
    #20
    Moderatörlük parayla yapılırsa gönüllü olarak yapılan kadar benimsenmez ve sevilerek yapılmaz. Zaten moderatörler foruma yıllarını vermiş işleyişi bilen, forumu en iyi tanıyan saygın kişiler arasında seçiliyor bildiğim kadarıyla böyle olması lazım.
  • 27-11-2020, 22:38:31
    #21
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google, Microsoft gibi şirketlerde de çalışmakta müthiş bir kariyer ama o şirketler ederinin çok üstünde maaş ödüyor çalışanlarına.
    Konuya dönecek olursak alan memnun veren memnun ama ilk cümlem kapsamında ben bu kadar kazanıyor olsam daha profesyonel bir işleyiş sunardım.
    hocam çok zaman önce benimde google bölümünde bir yetkim vardı karadeniz distribütörlüğü ama google o kategoriyi kapadı 7 yıl önce gerçekten insan yardım ederken keyif alıyor
  • 27-11-2020, 22:42:59
    #22
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Bana bir defa teklif geldi ve çok yoğun çalıştığım için kabul edemedim.
    İşlerim yoğun olmasa o kadar çok isterdim ki....
    Bazı şeyler para ile satın alınamaz....


    Not : Bütün bilgi birikimimi R10 sayesinde kazandım, sağol, varol....
  • 27-11-2020, 23:48:28
    #23
    Moderatörler bir konuda bilgili ise, ön planda oldukları için ticaret kat sayıları artıyor. Dolayısıyla maaş almasalar da maddi olarak destek gördükleri kanaatindeyim. Tabii aralarında sırf keyfi için moderatörlük yapanlar da vardır.