Moderatörler bir konuda bilgili ise, ön planda oldukları için ticaret kat sayıları artıyor. Dolayısıyla maaş almasalar da maddi olarak destek gördükleri kanaatindeyim. Tabii aralarında sırf keyfi için moderatörlük yapanlar da vardır.