moderatörler neden maaş almıyorlar?
22
●1.206
- 27-11-2020, 22:22:02Google, Microsoft gibi şirketlerde de çalışmakta müthiş bir kariyer ama o şirketler ederinin çok üstünde maaş ödüyor çalışanlarına.Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya dönecek olursak alan memnun veren memnun ama ilk cümlem kapsamında ben bu kadar kazanıyor olsam daha profesyonel bir işleyiş sunardım. - 27-11-2020, 22:22:51Bu tür ticaret destekli sitelerde moderatörlüğün avantajı aslında şudur; Eğer moderatör ticaret yapıyorsa insanların ona daha kolay güvenmesi için onun moderatör olması +1 nedendir. Bu sayede moderatör çorap dahi satsa insanlar güvenerek para gönderir alır. Buda diğer üyelere göre +1 önde olmaktır. Kişisel bir ağırlık, güvenilir olması vb. gibi durumlar kişiye maaş vermekten daha fazla kazanım elde etmesini sağlar.
- 27-11-2020, 22:23:08eski tarih olmak yetmiyorrobertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 22:26:46Siz öyle diyorsanız, bana daha yorum yapmak düşmez 😅murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 22:27:02Üyeliği durdurulduŞimdilerde itibar parayla alınıyor hocamhaberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2020, 22:27:22Maşallah hocam 14 sene olmuşmurrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle