• 27-11-2020, 22:21:09
    #10
    Güzel sorı
  • 27-11-2020, 22:21:51
    #11
    Moderatör alımı var deseler benim ve tüm r10'un gönüllü çalışacağına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
  • 27-11-2020, 22:22:02
    #12
    Gold üye
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 da moderatör olmak başlı başına bir kariyer zaten parayla alınmaz benim görüşüm
    Google, Microsoft gibi şirketlerde de çalışmakta müthiş bir kariyer ama o şirketler ederinin çok üstünde maaş ödüyor çalışanlarına.
    Konuya dönecek olursak alan memnun veren memnun ama ilk cümlem kapsamında ben bu kadar kazanıyor olsam daha profesyonel bir işleyiş sunardım.
  • 27-11-2020, 22:22:51
    #13
    Bu tür ticaret destekli sitelerde moderatörlüğün avantajı aslında şudur; Eğer moderatör ticaret yapıyorsa insanların ona daha kolay güvenmesi için onun moderatör olması +1 nedendir. Bu sayede moderatör çorap dahi satsa insanlar güvenerek para gönderir alır. Buda diğer üyelere göre +1 önde olmaktır. Kişisel bir ağırlık, güvenilir olması vb. gibi durumlar kişiye maaş vermekten daha fazla kazanım elde etmesini sağlar.
  • 27-11-2020, 22:22:51
    #14
    itibar paradan daha önemli
  • 27-11-2020, 22:23:08
    #15
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski tarihli olmanız lazım hocam. Hem de çok eski 😉
    eski tarih olmak yetmiyor
  • 27-11-2020, 22:26:46
    #16
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski tarih olmak yetmiyor
    Siz öyle diyorsanız, bana daha yorum yapmak düşmez 😅
  • 27-11-2020, 22:27:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itibar paradan daha önemli
    Şimdilerde itibar parayla alınıyor hocam
  • 27-11-2020, 22:27:22
    #18
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski tarih olmak yetmiyor
    Maşallah hocam 14 sene olmuş