Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da moderatör olmak başlı başına bir kariyer zaten parayla alınmaz benim görüşüm
Google, Microsoft gibi şirketlerde de çalışmakta müthiş bir kariyer ama o şirketler ederinin çok üstünde maaş ödüyor çalışanlarına.
Konuya dönecek olursak alan memnun veren memnun ama ilk cümlem kapsamında ben bu kadar kazanıyor olsam daha profesyonel bir işleyiş sunardım.