"Öncelikli olarak R10 bir forumdan öte" şeklinde devam eden bir açıklama duymak istemiyorum
bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bunu söylettiği için gönüllü yapıyorlar sanırım. Keşke bize de nasip olsa 😊
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni moderatör yapsalar 7/24 gönüllü çalışırım @Coskun; abi sesimi duy