Konu
moderatörler neden maaş almıyorlar?
27-11-2020, 22:21:03
#9
Lyra
"Öncelikli olarak R10 bir forumdan öte" şeklinde devam eden bir açıklama duymak istemiyorum
bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte bunu söylettiği için gönüllü yapıyorlar sanırım. Keşke bize de nasip olsa 😊
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beni moderatör yapsalar 7/24 gönüllü çalışırım
@
Coskun
; abi sesimi duy