Evliler! Evlenme yaşınız kaçtı? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evliler! Evlenme yaşınız kaçtı?
71
●
2.409
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Evliler! Evlenme yaşınız kaçtı?
1
2
3
4
5
6
7
8
28-11-2020, 06:20:30
#46
MuratCENGEL
29 da iken evlendim ve bende en güzel yaşlardı. Sen ne zaman hazır hissedersen o zaman evlen ayrıca
28-11-2020, 09:10:01
#47
maliyassi
26'da evlendim. 1,5 yıldır evliyim.
Bence 26 öncesi çok erken olurmuş. Akranlarımın yarısından fazlası henüz bekar, evli sayısı %30 diyebilirim.
28-11-2020, 09:13:08
#48
chnyrdkl
27--
28-11-2020, 09:22:33
#49
izmitoloji
30 yaşında evlendim. Keşke 25 yaşında baba olsaymışım diyorum.
28-11-2020, 09:39:10
#50
Conquer0r
27 de evlendik
28-11-2020, 10:51:56
#51
KNUI
35 de evlenince çocuğun büyüdüğünü gördüğünde 20 yasına geldiginde sizin elinizde baston olacak bunu da ekleyin. 😀
28-11-2020, 10:55:26
#52
bycapslock
KNUI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
35 de evlenince çocuğun büyüdüğünü gördüğünde 20 yasına geldiginde sizin elinizde baston olacak bunu da ekleyin. 😀
Böyle demesen iyiydi
28-11-2020, 11:03:34
#53
ipekBilisim
29.
28-11-2020, 11:05:24
#54
Uipapp
Üyeliği durduruldu
26 Yaşında evlendim. Allah hayırlısını nasip etsin. Önemli olan hayırlı olması ve geçinebilmek. Yaş ikinci planda biraz bana göre.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler