• 28-11-2020, 06:20:30
    #46
    29 da iken evlendim ve bende en güzel yaşlardı. Sen ne zaman hazır hissedersen o zaman evlen ayrıca
  • 28-11-2020, 09:10:01
    #47
    26'da evlendim. 1,5 yıldır evliyim. Bence 26 öncesi çok erken olurmuş. Akranlarımın yarısından fazlası henüz bekar, evli sayısı %30 diyebilirim.
  • 28-11-2020, 09:13:08
    #48
    27--
  • 28-11-2020, 09:22:33
    #49
    30 yaşında evlendim. Keşke 25 yaşında baba olsaymışım diyorum.
  • 28-11-2020, 09:39:10
    #50
    27 de evlendik
  • 28-11-2020, 10:51:56
    #51
    35 de evlenince çocuğun büyüdüğünü gördüğünde 20 yasına geldiginde sizin elinizde baston olacak bunu da ekleyin. 😀
  • 28-11-2020, 10:55:26
    #52
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 de evlenince çocuğun büyüdüğünü gördüğünde 20 yasına geldiginde sizin elinizde baston olacak bunu da ekleyin. 😀
    Böyle demesen iyiydi
  • 28-11-2020, 11:03:34
    #53
    29.
  • 28-11-2020, 11:05:24
    #54
    Üyeliği durduruldu
    26 Yaşında evlendim. Allah hayırlısını nasip etsin. Önemli olan hayırlı olması ve geçinebilmek. Yaş ikinci planda biraz bana göre.