• 26-11-2020, 17:08:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar sizce tercihlerimde yazılım mühendisliği yazmalımıyım. Yazılım mühendisi olmak istiyorum ama kafam karışık bana tavsize verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
  • 26-11-2020, 17:14:46
    #2
    En basitinden örnek vereyim, öğrenirken zorluk çekebilirsiniz. Hatta bazı zamanlarda kafanız yanmaya başlayabilir, ama buna değer. Bir mobil uygulama tasarlayıp, belirli bir seviyeye geldikten sonra bir daha çalışmanızın gerekeceğini sanmıyorum. Unutmayın ki bir uygulama yaptım 1 ay bekledim, 1 yıl bekledim sonuç yok diye ümidi kesmemek lazım. Bazen bu işler biraz zaman alabiliyor. 1 Günde oyunu/uygulamayı tutturanda var (Flappy Bird), yıllarca tutmasını bekleyende var.
  • 26-11-2020, 17:14:49
    #3
    Hocam geçen sene bende sizin gibi karasızdım. Yazılım Mühendisi olacağım, Ekonomist olacağım, Yeni Medya okuyacağım... Derken şuan Bilişim Güvenliği bölümünü okumaktayım. Tercihlerin bitmesine son 2 3 gün kala istediğim bölümleri ve Bilişim Güvenliği yazdım. Nasibimizde bu varmış.
  • 26-11-2020, 17:20:32
    #4
    Hocam yazilim muh okumadan bu isi ciddi anlamda cok iyi yapan binlerce kurt var piyasada. O iste diploma olmak zorunda degil. Diploma gereken bir bölüm okuyun.
  • 26-11-2020, 17:21:54
    #5
    mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En basitinden örnek vereyim, öğrenirken zorluk çekebilirsiniz. Hatta bazı zamanlarda kafanız yanmaya başlayabilir, ama buna değer. Bir mobil uygulama tasarlayıp, belirli bir seviyeye geldikten sonra bir daha çalışmanızın gerekeceğini sanmıyorum. Unutmayın ki bir uygulama yaptım 1 ay bekledim, 1 yıl bekledim sonuç yok diye ümidi kesmemek lazım. Bazen bu işler biraz zaman alabiliyor. 1 Günde oyunu/uygulamayı tutturanda var (Flappy Bird), yıllarca tutmasını bekleyende var.
    iKaRaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçen sene bende sizin gibi karasızdım. Yazılım Mühendisi olacağım, Ekonomist olacağım, Yeni Medya okuyacağım... Derken şuan Bilişim Güvenliği bölümünü okumaktayım. Tercihlerin bitmesine son 2 3 gün kala istediğim bölümleri ve Bilişim Güvenliği yazdım. Nasibimizde bu varmış.
    Anlam hocam teşekkür ederim yorumlarınız için
  • 26-11-2020, 17:23:26
    #6
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yazilim muh okumadan bu isi ciddi anlamda cok iyi yapan binlerce kurt var piyasada. O iste diploma olmak zorunda degil. Diploma gereken bir bölüm okuyun.
    Çoğu yer diploma istiyormuş diye duymuştum hocam ya yazılım yada bilgisayar ve yakın bölümler için. Teşekkür ederim yorumunuz için.