mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En basitinden örnek vereyim, öğrenirken zorluk çekebilirsiniz. Hatta bazı zamanlarda kafanız yanmaya başlayabilir, ama buna değer. Bir mobil uygulama tasarlayıp, belirli bir seviyeye geldikten sonra bir daha çalışmanızın gerekeceğini sanmıyorum. Unutmayın ki bir uygulama yaptım 1 ay bekledim, 1 yıl bekledim sonuç yok diye ümidi kesmemek lazım. Bazen bu işler biraz zaman alabiliyor. 1 Günde oyunu/uygulamayı tutturanda var (Flappy Bird), yıllarca tutmasını bekleyende var.
iKaRaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçen sene bende sizin gibi karasızdım. Yazılım Mühendisi olacağım, Ekonomist olacağım, Yeni Medya okuyacağım... Derken şuan Bilişim Güvenliği bölümünü okumaktayım. Tercihlerin bitmesine son 2 3 gün kala istediğim bölümleri ve Bilişim Güvenliği yazdım. Nasibimizde bu varmış.
Anlam hocam teşekkür ederim yorumlarınız için