En basitinden örnek vereyim, öğrenirken zorluk çekebilirsiniz. Hatta bazı zamanlarda kafanız yanmaya başlayabilir, ama buna değer. Bir mobil uygulama tasarlayıp, belirli bir seviyeye geldikten sonra bir daha çalışmanızın gerekeceğini sanmıyorum. Unutmayın ki bir uygulama yaptım 1 ay bekledim, 1 yıl bekledim sonuç yok diye ümidi kesmemek lazım. Bazen bu işler biraz zaman alabiliyor. 1 Günde oyunu/uygulamayı tutturanda var (Flappy Bird), yıllarca tutmasını bekleyende var.