Hocam geçen sene bende sizin gibi karasızdım. Yazılım Mühendisi olacağım, Ekonomist olacağım, Yeni Medya okuyacağım... Derken şuan Bilişim Güvenliği bölümünü okumaktayım. Tercihlerin bitmesine son 2 3 gün kala istediğim bölümleri ve Bilişim Güvenliği yazdım. Nasibimizde bu varmış.