Dostum devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor ama çok yoğunluk var.
" Kamu Sağlık Hizmet Tarifesinde korona testi 250 lira olarak belirlendiği için genelgenin ulaştığı sağlık kuruluşlarında bundan böyle korona virüsü testi 250 lirayı geçmeyecek " deniliyor ama özel hastaneler paket şeklinde falan deyip 400-500 e kadar çıkartıyor bu ücreti.
Çevremdekiler 250 ₺ verdi bunun için.
Korona virüs test yaptırma ücreti
20
●247
- 26-11-2020, 11:11:20ben ofise çağırdım 300 tl karşılığında yaptılarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 11:11:28benim sigortam var ama kardeşim için yaptırıcam onun sigortası yok yararlanamaz da benden sanırımnesmira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi gidersek yapabilir miyiz ? - 26-11-2020, 11:13:05aynen öyle yok o testi bu testi felan derken 1000 ₺ vereni de gördüm yorumlar dahanserhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eve adrese gelip yapabiliyorlar mı ?scouttech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[QUOTE=Ydrn;1078628269]doğrudur ama devlet hastanesi bunu yapmıyor malesef belirtin varsa yapıyorlarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-11-2020, 11:13:09Özel hastanelerin çoğu isteğe bağlı olarak yapıyor belirti olsun olmasın, fiyatlar 200-250 den başlıyor 600-700 lere kadar çıkıyor. Hastaneler tavan fiyat 250lira uygulamasına geçmedi yani ne yazıkki.
Bazı özel hastaneler kendi laboratuvar ını açtı bir gün içersinde sonuç çıkartıyor. - 26-11-2020, 11:14:18Üyeliği durduruldusigorta yoksa 110 tl muane ücreti ile yapıyorlar. gitmeden arayın bence ama biz 3 hafta oldu yapalı yeni bir kural vs geldiyse bilmiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2020, 11:15:47virüs ile ilgili ilgi hastanesinde çok şikayetler var hocam ve onun haricinde de çpok şikayetler varnesmira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilgisiz ve pek yardım etmiyorlar diyorlar
sikayetvar ve diğer siteleri yorumlarına baktım şimdi
arayacağım hastaneyi bakalım - 26-11-2020, 11:17:27Üyeliği durduruldubiz 3 kişiye yaptırdık 1.5 gün sonra çıktı sonuç 80x3 240 tl ödedik. 1 test fiyatına 3 test yapıldı. doktor biraz tipti ama çok sallamadım açıkçası. aklınca öğüt veriyor dikkat edin vs vs. he diyip geçinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle