Dostum devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor ama çok yoğunluk var.

" Kamu Sağlık Hizmet Tarifesinde korona testi 250 lira olarak belirlendiği için genelgenin ulaştığı sağlık kuruluşlarında bundan böyle korona virüsü testi 250 lirayı geçmeyecek " deniliyor ama özel hastaneler paket şeklinde falan deyip 400-500 e kadar çıkartıyor bu ücreti.

Çevremdekiler 250 ₺ verdi bunun için.