hanserhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor ama çok yoğunluk var.

" Kamu Sağlık Hizmet Tarifesinde korona testi 250 lira olarak belirlendiği için genelgenin ulaştığı sağlık kuruluşlarında bundan böyle korona virüsü testi 250 lirayı geçmeyecek " deniliyor ama özel hastaneler paket şeklinde falan deyip 400-500 e kadar çıkartıyor bu ücreti.

Çevremdekiler 250 ₺ verdi bunun için.
aynen öyle yok o testi bu testi felan derken 1000 ₺ vereni de gördüm yorumlar da


scouttech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ofise çağırdım 300 tl karşılığında yaptılar
eve adrese gelip yapabiliyorlar mı ?

[QUOTE=Ydrn;1078628269]
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam belirti varsa yaptırıyorlar ama belirtisi olmadıgı halde virüs pozitif çıkan binlerce insan var

onlar şüpheli olanlar pozitifler ile temasta bulunanlar
doğrudur ama devlet hastanesi bunu yapmıyor malesef belirtin varsa yapıyorlar