sigorta yoksa 110 tl muane ücreti ile yapıyorlar. gitmeden arayın bence ama biz 3 hafta oldu yapalı yeni bir kural vs geldiyse bilmiyorum.
virüs ile ilgili ilgi hastanesinde çok şikayetler var hocam ve onun haricinde de çpok şikayetler var
ilgisiz ve pek yardım etmiyorlar diyorlar
sikayetvar ve diğer siteleri yorumlarına baktım şimdi
arayacağım hastaneyi bakalım