• 25-11-2020, 10:12:56
    #1
    Merhabalar, iPhone telefondan bir gmail açtık uzun süre kullanımının ardından hesabın şifresini unuttuk ve şifremi unuttum seçeneği ile şifreyi yeniledik, ne yazık ki onuda unuttuk, şifremi unuttuma basınca telefonunuzun ekranına gelen seçenekten XX sayısını seçin diyor telefona bir şey gelmiyor, farklı seçeneklere basıyoruz kod doğrulama veriyor, ama o yapılmıyor çok fazla denediniz diyor 2-3 gündür böyle, hesabın ilk açılışı iphone ile yapıldı aynı telefon ile hesabı kurtaramıyoruz. Yardımcı olabilecek var mı acaba? Hesaba açılan cihaz haricinde kimse girmedi.
  • 25-11-2020, 10:19:00
    #2
    Epooch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, iPhone telefondan bir gmail açtık uzun süre kullanımının ardından hesabın şifresini unuttuk ve şifremi unuttum seçeneği ile şifreyi yeniledik, ne yazık ki onuda unuttuk, şifremi unuttuma basınca telefonunuzun ekranına gelen seçenekten XX sayısını seçin diyor telefona bir şey gelmiyor, farklı seçeneklere basıyoruz kod doğrulama veriyor, ama o yapılmıyor çok fazla denediniz diyor 2-3 gündür böyle, hesabın ilk açılışı iphone ile yapıldı aynı telefon ile hesabı kurtaramıyoruz. Yardımcı olabilecek var mı acaba? Hesaba açılan cihaz haricinde kimse girmedi.
    "şifremi unuttuma basınca telefonunuzun ekranına gelen seçenekten XX sayısını seçin diyor telefona bir şey gelmiyor " Hocam gmail uygulamasına girin bekleyin gelir.
  • 25-11-2020, 10:20:12
    #3
    NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "şifremi unuttuma basınca telefonunuzun ekranına gelen seçenekten XX sayısını seçin diyor telefona bir şey gelmiyor " Hocam gmail uygulamasına girin bekleyin gelir.
    Hocam gmail uygulaması son sürüm değil diye bir ibare çıkıyor ama appstoreden kontrol ettik, son sürüm
  • 25-11-2020, 10:21:23
    #4
    Başka cihazda şifremi unuttum diye deneyin
  • 25-11-2020, 10:21:54
    #5
    Epooch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gmail uygulaması son sürüm değil diye bir ibare çıkıyor ama appstoreden kontrol ettik, son sürüm
    Hocam gmail uygulaması hiç bir şekilde açılmıyor mu? SS iletir misiniz
  • 25-11-2020, 10:24:32
    #6
    Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka cihazda şifremi unuttum diye deneyin
    Androidden denedik, telefona XX kodunu seçin diyor maile iphone bağlı olduğundan oraya gelmesi gerekiyor ama kod falan gelmiyor, numarama kod gönder bölümüne geldiğimizde 2-3 gündür çok fazla denediniz diyor.

    NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gmail uygulaması hiç bir şekilde açılmıyor mu? SS iletir misiniz
    gmail uygulaması açılıyor lakin alt tarafa 1-2 saniye Bir sorun oluştu. Gmail uygulamasını güncellemeniz gerekiyor. gibi bir ibare çıkıyor. Gün içerisinde ss alıp atabilirim
  • 25-11-2020, 10:26:51
    #7
    Epooch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Androidden denedik, telefona XX kodunu seçin diyor maile iphone bağlı olduğundan oraya gelmesi gerekiyor ama kod falan gelmiyor, numarama kod gönder bölümüne geldiğimizde 2-3 gündür çok fazla denediniz diyor.
    Hocam başka yöntemler deneyin SMS gibi yada Gmail açık ise ordan ayatlardan şifre değişiyor yada mail gönderimi inisteyin basit bir işlem zaten yaparsınız
  • 25-11-2020, 10:31:13
    #8
    Sürekli şifre unutum derseniniz google emice kitler sizi. Biraz beklemeniz gerek.
  • 25-11-2020, 15:43:44
    #9
    KodcuADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli şifre unutum derseniniz google emice kitler sizi. Biraz beklemeniz gerek.
    Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başka yöntemler deneyin SMS gibi yada Gmail açık ise ordan ayatlardan şifre değişiyor yada mail gönderimi inisteyin basit bir işlem zaten yaparsınız
    NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gmail uygulaması hiç bir şekilde açılmıyor mu? SS iletir misiniz
    Altaki hatayı veriyor ve doğrulama yapamıyoruz.
    https://i.imgyukle.com/2020/11/25/TUiIeP.jpg