Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka cihazda şifremi unuttum diye deneyin
Androidden denedik, telefona XX kodunu seçin diyor maile iphone bağlı olduğundan oraya gelmesi gerekiyor ama kod falan gelmiyor, numarama kod gönder bölümüne geldiğimizde 2-3 gündür çok fazla denediniz diyor.

NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gmail uygulaması hiç bir şekilde açılmıyor mu? SS iletir misiniz
gmail uygulaması açılıyor lakin alt tarafa 1-2 saniye Bir sorun oluştu. Gmail uygulamasını güncellemeniz gerekiyor. gibi bir ibare çıkıyor. Gün içerisinde ss alıp atabilirim