Merhabalar, iPhone telefondan bir gmail açtık uzun süre kullanımının ardından hesabın şifresini unuttuk ve şifremi unuttum seçeneği ile şifreyi yeniledik, ne yazık ki onuda unuttuk, şifremi unuttuma basınca telefonunuzun ekranına gelen seçenekten XX sayısını seçin diyor telefona bir şey gelmiyor, farklı seçeneklere basıyoruz kod doğrulama veriyor, ama o yapılmıyor çok fazla denediniz diyor 2-3 gündür böyle, hesabın ilk açılışı iphone ile yapıldı aynı telefon ile hesabı kurtaramıyoruz. Yardımcı olabilecek var mı acaba? Hesaba açılan cihaz haricinde kimse girmedi.
"şifremi unuttuma basınca telefonunuzun ekranına gelen seçenekten XX sayısını seçin diyor telefona bir şey gelmiyor " Hocam gmail uygulamasına girin bekleyin gelir.