Epooch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gmail uygulaması son sürüm değil diye bir ibare çıkıyor ama appstoreden kontrol ettik, son sürüm
Hocam gmail uygulaması hiç bir şekilde açılmıyor mu? SS iletir misiniz