• 24-11-2020, 01:38:51
    #10
    Bilgisayara telefonunuzu bağlayın. Buradan bilgisayarınız için Apk Installer programını indirin. App manager üzerinden paket adını yazarak kaldırabilirsiniz.
  • 24-11-2020, 01:38:46
    #11
    Şöyle yapabilirsiniz telefonunuz markasını bilmiyorum. Ama genelde şu şekilde çalışıyor.Kapatma tuşuna basılı tutun. Sonra kapat yazısı gelince ona da basılı tutun telefonu güvenli modda açacaktır. Oradan uygulamayı kaldırabilirsiniz
    Deneyip sonucu yazarsınız.
  • 24-11-2020, 01:51:11
    #12
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle yapabilirsiniz telefonunuz markasını bilmiyorum. Ama genelde şu şekilde çalışıyor.Kapatma tuşuna basılı tutun. Sonra kapat yazısı gelince ona da basılı tutun telefonu güvenli modda açacaktır. Oradan uygulamayı kaldırabilirsiniz
    Deneyip sonucu yazarsınız.
    Hocam herhangi bir link vs attıysanız görünmüyor yazdığınız yazıdan bir yere tıklanmıyor yani
  • 24-11-2020, 01:52:03
    #13
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herhangi bir link vs attıysanız görünmüyor yazdığınız yazıdan bir yere tıklanmıyor yani
    Alıntıladığınız mesajı tekrar okur musunuz ? Direk anlatım gerçekleştirdim.
  • 24-11-2020, 01:58:28
    #14
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntıladığınız mesajı tekrar okur musunuz ? Direk anlatım gerçekleştirdim.
    Hocam sanırım gece modunda yazmışsınız forumda böyle bir hata var, siz gece modunda yazınca ben normal modda bakarken sizin yazdıklarınız benim ekranımda görünmüyor renklerin tam birbirinin zıttı olduğundan dolayı. Ancak alıntılayınca hafif silik şekilde okunabiliyor. İnternetten de araştırıyordum güvenli modda başlatıp e-devlet ismindeki uygulamayı kaldırdım sizin dediğiniz gibi. Şu anda problem yok gibi görünüyor ama sizin yapmamı tavsiye ettğiniz bir şey va mı ? Bir tarama programı vs ?
  • 24-11-2020, 02:00:38
    #15
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanırım gece modunda yazmışsınız forumda böyle bir hata var, siz gece modunda yazınca ben normal modda bakarken sizin yazdıklarınız benim ekranımda görünmüyor renklerin tam birbirinin zıttı olduğundan dolayı. Ancak alıntılayınca hafif silik şekilde okunabiliyor. İnternetten de araştırıyordum güvenli modda başlatıp e-devlet ismindeki uygulamayı kaldırdım sizin dediğiniz gibi. Şu anda problem yok gibi görünüyor ama sizin yapmamı tavsiye ettğiniz bir şey va mı ? Bir tarama programı vs ?
    Uygulamalar bölümünden kontrol edip başka uygulama filan yüklemiş mi diye. Yüklemişse herhangi bir şey yapmanıza gerek yok. O uygulamaya e-devlet bilginizi girmediyseniz, yorumlara aldanıp da diğer şifrelerinizi değiştirmeyin. Her kafadan bir ses çıkar. Ama içiniz rahat değilse de değiştirin. Geçmiş olsun.
  • 24-11-2020, 02:04:58
    #16
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulamalar bölümünden kontrol edip başka uygulama filan yüklemiş mi diye. Yüklemişse herhangi bir şey yapmanıza gerek yok. O uygulamaya e-devlet bilginizi girmediyseniz, yorumlara aldanıp da diğer şifrelerinizi değiştirmeyin. Her kafadan bir ses çıkar. Ama içiniz rahat değilse de değiştirin. Geçmiş olsun.
    Sağ olun hocam başka bir uygulama göremedim. Uygulamaya şifreyi girmedim diyor ama ben yine de e-devleti değiştirdim. Onun dışında başka bir uygulamaya giriş yapmamış dediğiniz gibi keylog yapma ihtimali yok. Ben yine de avast vs indirip taratacağım yarın bir kontrol ederim sorun yoksa çözmüşüzdür sanırım. Hayırlı geceler