batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulamalar bölümünden kontrol edip başka uygulama filan yüklemiş mi diye. Yüklemişse herhangi bir şey yapmanıza gerek yok. O uygulamaya e-devlet bilginizi girmediyseniz, yorumlara aldanıp da diğer şifrelerinizi değiştirmeyin. Her kafadan bir ses çıkar. Ama içiniz rahat değilse de değiştirin. Geçmiş olsun.
Sağ olun hocam başka bir uygulama göremedim. Uygulamaya şifreyi girmedim diyor ama ben yine de e-devleti değiştirdim. Onun dışında başka bir uygulamaya giriş yapmamış dediğiniz gibi keylog yapma ihtimali yok. Ben yine de avast vs indirip taratacağım yarın bir kontrol ederim sorun yoksa çözmüşüzdür sanırım. Hayırlı geceler