Şöyle yapabilirsiniz telefonunuz markasını bilmiyorum. Ama genelde şu şekilde çalışıyor.Kapatma tuşuna basılı tutun. Sonra kapat yazısı gelince ona da basılı tutun telefonu güvenli modda açacaktır. Oradan uygulamayı kaldırabilirsiniz
Deneyip sonucu yazarsınız.