Alıntıladığınız mesajı tekrar okur musunuz ? Direk anlatım gerçekleştirdim.
Hocam sanırım gece modunda yazmışsınız forumda böyle bir hata var, siz gece modunda yazınca ben normal modda bakarken sizin yazdıklarınız benim ekranımda görünmüyor renklerin tam birbirinin zıttı olduğundan dolayı. Ancak alıntılayınca hafif silik şekilde okunabiliyor. İnternetten de araştırıyordum güvenli modda başlatıp e-devlet ismindeki uygulamayı kaldırdım sizin dediğiniz gibi. Şu anda problem yok gibi görünüyor ama sizin yapmamı tavsiye ettğiniz bir şey va mı ? Bir tarama programı vs ?