• 17-11-2020, 21:37:38
    #1
    Selamlar direkt konuya giriyorum

    Ailem yazılımcı eğitimi almam için bir yer ile görüşmüş 6 aylık için 5000₺ olarak anlaşmışlar sizce yazılım eğitimi almalı mıyım? Yaşım 22

    Normalde en düşük 2000₺ En yüksek 10000₺ miş ama annem en fazla 5000₺ verebilirim demiş 5000₺ anlaşmışlar. Fiyata göre eğitim yani
  • 17-11-2020, 21:40:33
    #2
    Asıl soru şu:
    Yazılımcı olmak istiyor musun?
    Yazılım senin için bir hobi mi?
  • 17-11-2020, 21:41:08
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    istiyorsanız yazılımcı olmayı bence udemy vb yerlerden kurs alarak'ta öğrenebilirsiniz diye düşünüyorum
  • 17-11-2020, 21:42:00
    #4
    Dürüst olmak gerekirse, ben yazılım için bir yere gitmektense, evde çok rahat öğrenebileceğini düşünüyorum. Youtube de çok güzel yerli/yabancı kanallar var. Ben oyumu online öğrenme tarafından kullanırım, illa para verip öğrenmek istiyorum dersenizde udemy de çok güzel online dersler var, indirimden alabilirsiniz.
  • 17-11-2020, 21:42:05
    #5
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar direkt konuya giriyorum

    Ailem yazılımcı eğitimi almam için bir yer ile görüşmüş 6 aylık için 5000₺ olarak anlaşmışlar sizce yazılım eğitimi almalı mıyım? Yaşım 22

    Normalde en düşük 2000₺ En yüksek 10000₺ miş ama annem en fazla 5000₺ verebilirim demiş 5000₺ anlaşmışlar. Fiyata göre eğitim yani
    Lütfen yazdıklarımı yanlış anlama. 22 yaşındasın ve "yazılımcı eğitimi" değil "yazılım eğitimi" nden bahsediyor olmalısın. Anladığım kadarıyla bu işe bir merakın veya isteğin yok ki burada sizce almalı mıyım diye soruyorsun. Gerçekten bunu yapmak istesen mesajın şuna benzemeliydi "korkun yazılımcılar nihayet eğitim konusunda bir yerle anlaştım. bomba gibi geliyorum."
    Dediğim gibi lütfen yanlış anlama ama mesajını okuyunca aklıma gelenler bunlar.
  • 17-11-2020, 21:42:56
    #6
    sawacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl soru şu:
    Yazılımcı olmak istiyor musun?
    Yazılım senin için bir hobi mi?
    ben bilgisayar kullanmaya başladıgım zaman bilgisayar masası diye bir şey yoktu o zamandır kullanıyorum ama sadece oyun oynadım boş boş vakit öldürdüm ve hala öyle yapıyorum sadece eğleniyorum güzel vakit geçiriyorum + para kazanmak fena olmazdı
  • 17-11-2020, 21:43:53
    #7
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar direkt konuya giriyorum

    Ailem yazılımcı eğitimi almam için bir yer ile görüşmüş 6 aylık için 5000₺ olarak anlaşmışlar sizce yazılım eğitimi almalı mıyım? Yaşım 22

    Normalde en düşük 2000₺ En yüksek 10000₺ miş ama annem en fazla 5000₺ verebilirim demiş 5000₺ anlaşmışlar. Fiyata göre eğitim yani
    İçinden geliyorsa, hevesin varsa, fikrin, sorun çözmek gibi becerilerin varsa o kadar yüksek fiyatlara çıkmana gerek yok. www.udemy.com üzerinden gayet başarılı ders anlatan hocalar var. Sıfırdan ileri seviye vs. vs. Tek yapman gereken güzel anlatan bir hoca bulup dersi dinleyip ardından uygulamak, tekrar yapmak. 5.000 lirayı da eğer güzel bir fikrin var ise sermaye olarak kullanabilirsin
  • 17-11-2020, 21:44:51
    #8
    Kurumsal PLUS
    Ben kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum html , CSS , php sizde deneyebilirsiniz udemy veya YouTube üzerinden izleyerek.
  • 17-11-2020, 21:45:02
    #9
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen yazdıklarımı yanlış anlama. 22 yaşındasın ve "yazılımcı eğitimi" değil "yazılım eğitimi" nden bahsediyor olmalısın. Anladığım kadarıyla bu işe bir merakın veya isteğin yok ki burada sizce almalı mıyım diye soruyorsun. Gerçekten bunu yapmak istesen mesajın şuna benzemeliydi "korkun yazılımcılar nihayet eğitim konusunda bir yerle anlaştım. bomba gibi geliyorum."
    Dediğim gibi lütfen yanlış anlama ama mesajını okuyunca aklıma gelenler bunlar.
    estğ hocam dogrudur ama benim bile haberim yoktu boyle bir anlasmadan ben okey demeden de bir egitim almayacagım zaten ailem sadece bilgisayar da cok vakit gecirdigim icin ve etrafımızda bu meslekte insan cok oldugu icin ailem boyle bir işe girmemi istiyor merakımın olmamasının sebebi bilmedigimden insan bilmedigi seyleri isteyemez haliyle