sawacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl soru şu:
Yazılımcı olmak istiyor musun?
Yazılım senin için bir hobi mi?
ben bilgisayar kullanmaya başladıgım zaman bilgisayar masası diye bir şey yoktu o zamandır kullanıyorum ama sadece oyun oynadım boş boş vakit öldürdüm ve hala öyle yapıyorum sadece eğleniyorum güzel vakit geçiriyorum + para kazanmak fena olmazdı