onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen yazdıklarımı yanlış anlama. 22 yaşındasın ve "yazılımcı eğitimi" değil "yazılım eğitimi" nden bahsediyor olmalısın. Anladığım kadarıyla bu işe bir merakın veya isteğin yok ki burada sizce almalı mıyım diye soruyorsun. Gerçekten bunu yapmak istesen mesajın şuna benzemeliydi "korkun yazılımcılar nihayet eğitim konusunda bir yerle anlaştım. bomba gibi geliyorum."
Dediğim gibi lütfen yanlış anlama ama mesajını okuyunca aklıma gelenler bunlar.
estğ hocam dogrudur ama benim bile haberim yoktu boyle bir anlasmadan ben okey demeden de bir egitim almayacagım zaten ailem sadece bilgisayar da cok vakit gecirdigim icin ve etrafımızda bu meslekte insan cok oldugu icin ailem boyle bir işe girmemi istiyor merakımın olmamasının sebebi bilmedigimden insan bilmedigi seyleri isteyemez haliyle