senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar direkt konuya giriyorum

Ailem yazılımcı eğitimi almam için bir yer ile görüşmüş 6 aylık için 5000₺ olarak anlaşmışlar sizce yazılım eğitimi almalı mıyım? Yaşım 22

Normalde en düşük 2000₺ En yüksek 10000₺ miş ama annem en fazla 5000₺ verebilirim demiş 5000₺ anlaşmışlar. Fiyata göre eğitim yani
Lütfen yazdıklarımı yanlış anlama. 22 yaşındasın ve "yazılımcı eğitimi" değil "yazılım eğitimi" nden bahsediyor olmalısın. Anladığım kadarıyla bu işe bir merakın veya isteğin yok ki burada sizce almalı mıyım diye soruyorsun. Gerçekten bunu yapmak istesen mesajın şuna benzemeliydi "korkun yazılımcılar nihayet eğitim konusunda bir yerle anlaştım. bomba gibi geliyorum."
Dediğim gibi lütfen yanlış anlama ama mesajını okuyunca aklıma gelenler bunlar.