• 11-11-2020, 00:35:40
    #1
    Merhaba teras ofisimiz mevcut, şirket açılışımızı yaptık fakat şöyle bir problem var. Terasımız dubleksten bölünme olduğu için binada maximum 6 daire gözüküyor, biz 8. dairedeyiz, mecburen 6 olarak gösterdik adresimizi. Şimdi böyle bir sorun yoklamada sorun çıkarır mı? vergi dairesinden gelenleri bir yakalayabilirsek bir üst kata çıkarsak problem yaşar mıyız?
  • 11-11-2020, 00:38:22
    #2
    Gelenleri yakalamana gerek yok onlar gelip yakalıyor zaten, adres konusunda sorun olacağını sanmam yine de memurun insiyatifine kalmış.
  • 11-11-2020, 00:37:29
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben eve bile sokmadım corona var evde bebek var diye. Sorun etmediler dışarda arabanın kaputunda evrak işlerini tamamladılar gittiler.
  • 11-11-2020, 00:38:44
    #4
    Day
    Üyeliği durduruldu
    1 ay kalır öyle sonra değiştirirsin. gelirler tekrar düzenleme yapılır
  • 11-11-2020, 00:41:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Corona muhabbetinden dolayı eve girmiyorlar
    Araba camında veya kaputunda işlem yapıyorsunuz
  • 11-11-2020, 00:40:14
    #6
    Kontrole gelip yerinde yok göstermişler. Hiçbir haber vermeden nasıl gelip yok yazabiliyorlar? muhasebecim bir dilekçe yazıp gönderecek.
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelenleri yakalamana gerek yok onlar gelip yakalıyor zaten, adres konusunda sorun olacağını sanmam yine de memurun insiyatifine kalmış.
    TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eve bile sokmadım corona var evde bebek var diye. Sorun etmediler dışarda arabanın kaputunda evrak işlerini tamamladılar gittiler.
    Day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay kalır öyle sonra değiştirirsin. gelirler tekrar düzenleme yapılır
  • 11-11-2020, 00:41:54
    #7
    1,5 aydır yoklama memuru bekliyorum bende
    • ademkilic
    ademkilic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-11-2020, 00:42:16
    #8
    Day
    Üyeliği durduruldu
    sıkıntı olmaz muhasebecin biraz sallıyor istediğin cevabı vermiyor olabilir ama çok dert edilcek bir sorun yok tekrar gelirler. covid den dolayı eve almazsın kaputta yapar gider yalnız telefonlara bak . askerlik arkadaşın gibi arayıp evdemisin gelem mi gibi muhabbetler geçer
  • 11-11-2020, 00:53:08
    #9
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba teras ofisimiz mevcut, şirket açılışımızı yaptık fakat şöyle bir problem var. Terasımız dubleksten bölünme olduğu için binada maximum 6 daire gözüküyor, biz 8. dairedeyiz, mecburen 6 olarak gösterdik adresimizi. Şimdi böyle bir sorun yoklamada sorun çıkarır mı? vergi dairesinden gelenleri bir yakalayabilirsek bir üst kata çıkarsak problem yaşar mıyız?
    Ofisinize 6 Numaradan giriş yapmıyorsanız sorun yok.
    Farklı bir kapı var ise kapıya No:8 yazın.

    Şu adrese bakın binanızda 8 Nolu daire gözüküyor mu?
    https://adres.nvi.gov.tr/VatandasIslemleri/AdresSorgu

    İskanı yok ise: "İnşaat Bina" gözüküyorsa problem yok.

    İskanı var ve daire gözükmüyor ise memurun suyuna gidin yardımcı olur genelde.

    Not:
    No:6 sizin ise ve evin bir kısmını home office kullanacaksanız sorun olmaz.