sıkıntı olmaz muhasebecin biraz sallıyor istediğin cevabı vermiyor olabilir ama çok dert edilcek bir sorun yok tekrar gelirler. covid den dolayı eve almazsın kaputta yapar gider yalnız telefonlara bak . askerlik arkadaşın gibi arayıp evdemisin gelem mi gibi muhabbetler geçer