Kontrole gelip yerinde yok göstermişler. Hiçbir haber vermeden nasıl gelip yok yazabiliyorlar? muhasebecim bir dilekçe yazıp gönderecek.
sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelenleri yakalamana gerek yok onlar gelip yakalıyor zaten, adres konusunda sorun olacağını sanmam yine de memurun insiyatifine kalmış.
TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben eve bile sokmadım corona var evde bebek var diye. Sorun etmediler dışarda arabanın kaputunda evrak işlerini tamamladılar gittiler.
Day adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay kalır öyle sonra değiştirirsin. gelirler tekrar düzenleme yapılır