Kontrole gelip yerinde yok göstermişler. Hiçbir haber vermeden nasıl gelip yok yazabiliyorlar? muhasebecim bir dilekçe yazıp gönderecek.
Gelenleri yakalamana gerek yok onlar gelip yakalıyor zaten, adres konusunda sorun olacağını sanmam yine de memurun insiyatifine kalmış.
Ben eve bile sokmadım corona var evde bebek var diye. Sorun etmediler dışarda arabanın kaputunda evrak işlerini tamamladılar gittiler.
1 ay kalır öyle sonra değiştirirsin. gelirler tekrar düzenleme yapılır