Merhaba teras ofisimiz mevcut, şirket açılışımızı yaptık fakat şöyle bir problem var. Terasımız dubleksten bölünme olduğu için binada maximum 6 daire gözüküyor, biz 8. dairedeyiz, mecburen 6 olarak gösterdik adresimizi. Şimdi böyle bir sorun yoklamada sorun çıkarır mı? vergi dairesinden gelenleri bir yakalayabilirsek bir üst kata çıkarsak problem yaşar mıyız?
Ofisinize 6 Numaradan giriş yapmıyorsanız sorun yok.
Farklı bir kapı var ise kapıya No:8 yazın.
Şu adrese bakın binanızda 8 Nolu daire gözüküyor mu?
https://adres.nvi.gov.tr/VatandasIslemleri/AdresSorgu
İskanı yok ise: "İnşaat Bina" gözüküyorsa problem yok.
İskanı var ve daire gözükmüyor ise memurun suyuna gidin yardımcı olur genelde.
Not:
No:6 sizin ise ve evin bir kısmını home office kullanacaksanız sorun olmaz.