Siyaset Tartışma Sitesi
11
●155
- 08-11-2020, 23:27:31Geliştirmekte olduğum bir site var. Bu sitede sonsuza kadar yorum yapabiliyorsunuz. Yani yoruma yorum yapma ona da yorum yapma .... gibi. Böylece siyasi ve sosyal düşüncedeki nedeni açıklığa kavuşturma, doğrularını, yanlışlarını görme veya karşı düşünceye empatiyle baktırabilmeyi hedefliyorum. Sizce böyle bir siteye ihtiyaç var mı, geliştirmeye devam etmeli miyim. Site siyaset üzerine olduğu için içine yazılabilecek şeylerden dolayı ben yazmadığım halde başım ağrır mı? Teşekkürler.
- 08-11-2020, 23:28:50Yani bundan bi' 20 30 yıl önce olsaydı çok güzel olurdu ama şu an ne kadar doğru tartışılır. "A" desek suç hale geldi.
- 08-11-2020, 23:31:22Başınız ağrırmı bilemiyorum ancak biz millet olarak hakaret etmeden, küfür etmeden, kavga etmeden duygularımızı ifade edemiyoruz. Öyle yurtdışında ki gibi insanların medeni şekilde fikirlerini savunmalarını beklemeyin. Bizim millet sevdiği herşeyde holigan davranıyor...
- 08-11-2020, 23:31:40Hocam Ülkemizin bir kısmının takım tutar gibi siyasi parti tutma huylarının olduğunu zaten biliyoruz çok sıkı denetlemeniz lazım hatta bazı durumlarda bile yorumları silmeniz lazımki burdada insanların özgün düşüncelerini kısıtlamış olacaksınız. kendi fikrimi ortaya koyarsam düşünce güzel fakat hukuki kısmının avukata danışılması gerek diyorum
İyi Çalışmalar

Ama tutar.