• 08-11-2020, 23:27:31
    #1
    Geliştirmekte olduğum bir site var. Bu sitede sonsuza kadar yorum yapabiliyorsunuz. Yani yoruma yorum yapma ona da yorum yapma .... gibi. Böylece siyasi ve sosyal düşüncedeki nedeni açıklığa kavuşturma, doğrularını, yanlışlarını görme veya karşı düşünceye empatiyle baktırabilmeyi hedefliyorum. Sizce böyle bir siteye ihtiyaç var mı, geliştirmeye devam etmeli miyim. Site siyaset üzerine olduğu için içine yazılabilecek şeylerden dolayı ben yazmadığım halde başım ağrır mı? Teşekkürler.
  • 08-11-2020, 23:28:19
    #2
    3 gün sonra ceza yiyip kapanmaması dileğiyle.
  • 08-11-2020, 23:28:45
    #3
    R10 bir iki saattir siyaset sitesi oldu zaten. BeratAlbayrak Fan Forumdan çok konu açıldı .
  • 08-11-2020, 23:28:50
    #4
    Yani bundan bi' 20 30 yıl önce olsaydı çok güzel olurdu ama şu an ne kadar doğru tartışılır. "A" desek suç hale geldi.
  • 08-11-2020, 23:29:22
    #5
    Platin üye
    şimdi damlarlar SİLİVRİ SOGUKTURcular
  • 08-11-2020, 23:31:22
    #6
    Başınız ağrırmı bilemiyorum ancak biz millet olarak hakaret etmeden, küfür etmeden, kavga etmeden duygularımızı ifade edemiyoruz. Öyle yurtdışında ki gibi insanların medeni şekilde fikirlerini savunmalarını beklemeyin. Bizim millet sevdiği herşeyde holigan davranıyor...
  • 08-11-2020, 23:31:40
    #7
    Hocam Ülkemizin bir kısmının takım tutar gibi siyasi parti tutma huylarının olduğunu zaten biliyoruz çok sıkı denetlemeniz lazım hatta bazı durumlarda bile yorumları silmeniz lazımki burdada insanların özgün düşüncelerini kısıtlamış olacaksınız. kendi fikrimi ortaya koyarsam düşünce güzel fakat hukuki kısmının avukata danışılması gerek diyorum
    İyi Çalışmalar
  • 08-11-2020, 23:33:15
    #8
    Her önüne gelen üye olabilirse işiniz zor olur gibi gözüküyor Ama tutar.
  • 08-11-2020, 23:34:00
    #9
    böyle bir siteye ihtiyaç varda sağolsun bizim insanımız 2 yorumdan sonra ya küfür ediyor yada adresini ver gelecem diyor, olay hemen kavgaya dönüşüyor çünkü kimsenin kimsenin görüşüne saygısı yok.