Konu
Siyaset Tartışma Sitesi
08-11-2020, 23:28:50
#4
banawebtasarim
Yani bundan bi' 20 30 yıl önce olsaydı çok güzel olurdu ama şu an ne kadar doğru tartışılır. "A" desek suç hale geldi.