Geliştirmekte olduğum bir site var. Bu sitede sonsuza kadar yorum yapabiliyorsunuz. Yani yoruma yorum yapma ona da yorum yapma .... gibi. Böylece siyasi ve sosyal düşüncedeki nedeni açıklığa kavuşturma, doğrularını, yanlışlarını görme veya karşı düşünceye empatiyle baktırabilmeyi hedefliyorum. Sizce böyle bir siteye ihtiyaç var mı, geliştirmeye devam etmeli miyim. Site siyaset üzerine olduğu için içine yazılabilecek şeylerden dolayı ben yazmadığım halde başım ağrır mı? Teşekkürler.