Hocam Ülkemizin bir kısmının takım tutar gibi siyasi parti tutma huylarının olduğunu zaten biliyoruz çok sıkı denetlemeniz lazım hatta bazı durumlarda bile yorumları silmeniz lazımki burdada insanların özgün düşüncelerini kısıtlamış olacaksınız. kendi fikrimi ortaya koyarsam düşünce güzel fakat hukuki kısmının avukata danışılması gerek diyorum
İyi Çalışmalar