• 31-10-2020, 02:21:29
    #1
    Uyku düzeni mi bozmasam bile kafamı yastığa koyduğum da uykuya dalamıyorum uyumaya adepte olamıyorum hep aklımda düşünceler oluyor. Çoğu zaman uyumak için beynimle mücadele veriyorum 😃 sayı felan sayıp artık beynimi öyle donduruyorum. Herkez kafasını koyduğunda 15 dk içinde uyuyor benimki yarım saat 1 saati buluyor ve herzaman bu böyle. Sizce sorun ne hasta felanmıyım?
  • 31-10-2020, 02:23:06
    #2
    igtr.net
    çok düşünmen hocam ne düşündüğün önemli
  • 31-10-2020, 02:23:23
    #3
    MeexSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku düzeni mi bozmasam bile kafamı yastığa koyduğum da uykuya dalamıyorum uyumaya adepte olamıyorum hep aklımda düşünceler oluyor. Çoğu zaman uyumak için beynimle mücadele veriyorum 😃 sayı felan sayıp artık beynimi öyle donduruyorum. Herkez kafasını koyduğunda 15 dk içinde uyuyor benimki yarım saat 1 saati buluyor ve herzaman bu böyle. Sizce sorun ne?
    Aynı durum bendede var, maalesef uyuyamıyorum 48 saat ayakta kaldığımı biliyorum. Uyku var ama yatağa girdiğimde uyuyamıyorum...
  • 31-10-2020, 02:26:04
    #4
    Valla herşeyi düşünüyorum. Heralde geleceğime kaygıyla baktığımdan dolayı. Her telden geliyor aklıma 🙄

    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok düşünmen hocam ne düşündüğün önemli
  • 31-10-2020, 02:26:33
    #5
    Her gün mü sizdede hocam?
    timurx01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum bendede var, maalesef uyuyamıyorum 48 saat ayakta kaldığımı biliyorum. Uyku var ama yatağa girdiğimde uyuyamıyorum...
  • 31-10-2020, 02:27:38
    #6
    MeexSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün mü sizdede hocam?
    Son 2 aydır hergün.

    Sanırım piskolojik bir durum bu. Çünkü bazı nedenlerden dolayı son zamanlarda beynimi çok yoruyorum ve aşırı düşünce içerisindeyim.
  • 31-10-2020, 02:28:39
    #7
    igtr.net
    MeexSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla herşeyi düşünüyorum. Heralde geleceğime kaygıyla baktığımdan dolayı. Her telden geliyor aklıma 🙄
    hocam gelecek kaygısı zaten norma bir şey Ama burada sorunun kaynağı sonuca varamıyorsunuz yani kaygı normal ama sonuçsuz kaygılar olunca daha fazla sorun yaratır.
  • 31-10-2020, 02:29:02
    #8
    Biran önce kurtul çünkü bende yıllardır var uyku hapı kullanmayı düşünüyorum oda bağımlılık yapıyor ne yapacam bilmiyorum

    timurx01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 2 aydır hergün.

    Sanırım piskolojik bir durum bu. Çünkü bazı nedenlerden dolayı son zamanlarda beynimi çok yoruyorum ve aşırı düşünce içerisindeyim.
  • 31-10-2020, 02:29:57
    #9
    Her gün standart olarak sabah 06:30 gibi yatağıma gidiyorum Açıyorum Netflix'i bir tek öyle uykum geliyor ortalama süre : 9.30 / 10.00 gibi falan