Her gün mü sizdede hocam?
timurx01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum bendede var, maalesef uyuyamıyorum 48 saat ayakta kaldığımı biliyorum. Uyku var ama yatağa girdiğimde uyuyamıyorum...