• 30-10-2020, 09:58:16
    #1
    Merhabalar arkadaşlar kısmetse onumuzdeki aylarda bir daire almak istiyorum. Bulunduğum bölgede iskanlı ve iskansiz diye iki cesit satış var aralarinda 30-40k oynuyor. İskan icin belediyede evraklar diyorlar kredide %50 çıkıyor.
    Acemi olduğum için nedir ne değildir tam hakim olamadım sonradan dert olmasin


    Teşekkürler
  • 30-10-2020, 09:59:30
    #2
    Selam hocam bu linkte aradığınız soruların cevaplarını bulabilirsiniz
    https://www.emlakgundemi.com.tr/emla...r%20verilmiyor.
  • 30-10-2020, 10:00:38
    #3
    Satarken sorun yaşarsın , elektirik ,su şantiye olarak geçer fazla fatura ödersin . Kesinlikle önermiyorum hocam
  • 30-10-2020, 10:06:26
    #4
    Ben kesinlikle almam. 50’aşagı bile olsa
  • 30-10-2020, 10:06:35
    #5
    İleride iskan çıkması büyük şans veya içeride adamın olup haber almalısın. iskan olmayan yeni evlere doğalgaz bağlamıyordı galiba.
    Açıkçası alma.
  • 30-10-2020, 10:06:38
    #6
    Yeni ve iskansız ise; neden iskan verilmediğini bir araştırın. Genel olarak ileride iskanı alınamayacak cinsten ise yani projeye uygun olmadan çok farklı yapıldıysa, belediye iskan vermez. Özellikle piyasada çok güçlü olmayan müteaahhitler iskan oalyını kolay kolay çözemez. Hiç girmeyin.

    Eski ise zaten iskan şartı aranmıyor.
  • 30-10-2020, 10:09:58
    #7
    İskan yok ise ilk olarak dairenin bağlı olduğu belediye tapu müdürlüğüne giderek bina hakkında bilgi alın.
    Müteahhit binanın işlerini bitirmiş mi ? iskanın alınması için yapması gerekenler kaldı mı diye öğrenin.
    İskanı sadece kendi daireniz içinde alabiliyorsunu diye biliyorum.
    En sağlıklı bilgi belediyededir.

    Ayrıca iskan yok ise elektrik aboneliği açamıyorsunuz, su ise şantiye suyu olarak geçiyor ve normalden daha pahalı.
  • 30-10-2020, 10:11:32
    #8
    mütahit masraf olmasın diye alabilecekken iskan almıyor bazen eğer öyle birşey ise yani projelerde sorun yoksa alınabilir bunu da belediyeden öğrenirsin. İskanı sonra bina olarak anlaşıp daire başı 15-20 bin verip siz de
  • 30-10-2020, 10:12:23
    #9
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Ben Beylikdüzünde aldım İnşaattan olduğu için hiçbir sorunda yaşamadım. İyi araştırman gerek ancak geçen gün tekrar almak istediğimde başka bir bölgede topraktan dolayı binaya iskan başvurusu yapmışlar ve verilmemiş nedenini araştırdığımda toprak kayması olduğunu ve asla verilemeyeceğini öğrendim.