Merhabalar arkadaşlar kısmetse onumuzdeki aylarda bir daire almak istiyorum. Bulunduğum bölgede iskanlı ve iskansiz diye iki cesit satış var aralarinda 30-40k oynuyor. İskan icin belediyede evraklar diyorlar kredide %50 çıkıyor.
Acemi olduğum için nedir ne değildir tam hakim olamadım sonradan dert olmasin


Teşekkürler