İskan yok ise ilk olarak dairenin bağlı olduğu belediye tapu müdürlüğüne giderek bina hakkında bilgi alın.
Müteahhit binanın işlerini bitirmiş mi ? iskanın alınması için yapması gerekenler kaldı mı diye öğrenin.
İskanı sadece kendi daireniz içinde alabiliyorsunu diye biliyorum.
En sağlıklı bilgi belediyededir.

Ayrıca iskan yok ise elektrik aboneliği açamıyorsunuz, su ise şantiye suyu olarak geçiyor ve normalden daha pahalı.