ReklamHosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İskansiz Daire Alınır mı ?
12
●255
- 30-10-2020, 10:36:45Tüm arkadaşlara teşekkür ederim
Araştırmayı nasıl yaptınız hocam ? Belediye yardımcı oluyor mu ? - 30-10-2020, 10:45:55Üyeliği durdurulduİskan demek oturum demek. Yapı kullanma izim belgesi dendiği de olur. İskan yoksa ben olsam almam. Çok önemlidir. Alırsanız ne olur. Geçmişe dönük olarak size SGK da dosya açtırırlar. O binanın yapımında çalışan kişileri sigortalı gösterin derler. Bina yapım yılından günümüze prim+gacikme zammı+İdari para cezası tahakkuk ettirirler. Bunu ödeyin derler. Sonra sana borcu yok yazısı verirler. Aynı yazıdan maliyeden de tahakkuk eden vergileri ödedikten sonra alırsın. Bu 2 yazı ile belediyeye gidip iskan talebinde bulunursun.
Oturumda
-Elektrik mühendisi
-İnşaat mühendisi
Bir çok kişinin imzası gerekecek bütün bu kişiler de para alır sanırım
(Fen işlerinin başkaca bir sorun görmemesi halinde oturumu alırsın)
Ama iskansız ev alma. U-NUT-MA - 30-10-2020, 11:01:51Aramızdan Ayrılanlar - Vefat EdenlerBelediye vs gitmeme gerek kalmadı ama bilgiye ulaşamasaydım giderdim açıkcası şüphelendim dairenin fiyatı normal o bölgedeki dairelerden 100 bin tl ucuzdu adamın yanından ayrıldıktan yarım saat sonra tekrar oraya gidip komşulara sordum bilgiye bu şekilde ulaştım.turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2020, 23:00:28Merhaba, kişisel blogumda uzun uzun yazmıştım, iskan konusuna ve diğer konulara buradan göz atabilirsiniz: https://www.emirhanaydin.com.tr/2020...etmeliyim.html
yine kafanıza takılan soruları bana pm ile sorabilirsiniz.