İskan demek oturum demek. Yapı kullanma izim belgesi dendiği de olur. İskan yoksa ben olsam almam. Çok önemlidir. Alırsanız ne olur. Geçmişe dönük olarak size SGK da dosya açtırırlar. O binanın yapımında çalışan kişileri sigortalı gösterin derler. Bina yapım yılından günümüze prim+gacikme zammı+İdari para cezası tahakkuk ettirirler. Bunu ödeyin derler. Sonra sana borcu yok yazısı verirler. Aynı yazıdan maliyeden de tahakkuk eden vergileri ödedikten sonra alırsın. Bu 2 yazı ile belediyeye gidip iskan talebinde bulunursun.
Oturumda
-Elektrik mühendisi
-İnşaat mühendisi
Bir çok kişinin imzası gerekecek bütün bu kişiler de para alır sanırım
(Fen işlerinin başkaca bir sorun görmemesi halinde oturumu alırsın)
Ama iskansız ev alma. U-NUT-MA