• 29-10-2020, 22:44:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önceki başvurumda hizmet veremeyeceklerini söylediler paket satış için, bende shopinext kullanmaya başladım.
    PayTR den aldığım dönüş.

    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanal ürünlere çabuk çabuk vermiyorlar yurtdışı ödeme almak için ben kendim shoplemo.com kullanıyorum

    Komisyon oranları neler arkadaşlar ?
    Kaç günde ödeme yapıyorlar size ?


    Cevap verirseniz sevinirim
  • 29-10-2020, 22:50:20
    #11
    igtr.net
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları neler arkadaşlar ?
    Kaç günde ödeme yapıyorlar size ?


    Cevap verirseniz sevinirim
    shoplemo genelde gelen ödemeyi 2 gün bekletiyor örnek pazartesi gelen ödeme perşembe günü hesabında oluyor Kişiye mail gönderiliyor eğer kişi maili onaylarsa diğer gün hesabında oluyor ama onay vermesi 2 gün sonra oto onay oluyor.
  • 29-10-2020, 23:19:06
    #12
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları neler arkadaşlar ?
    Kaç günde ödeme yapıyorlar size ?


    Cevap verirseniz sevinirim
    CevdetErten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, sağol dostum shopinext kaç komsiyon verdi peki?
    shopinext 3 küsür diye hatırlıyorum. forumda konuları vs mevcuttu galiba bir bakının isterseniz. @Shopinext;
  • 19-12-2024, 18:34:49
    #13
    güncel olarak paytr'den yurtdışından ödeme alabilen var mı sorunsuz şekilde? 3D muhabbetinde hatalar oluyormuş sanırsam. sadece 1 banka ile çalışıyorlar döviz alacaksanız hesabınıza. onay aldım fakat tereddütlerim var yurtdışı işlemlerinde hata alır mıyız acaba?
  • 19-12-2024, 18:38:41
    #14
    fatbotter.com
    emreozel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncel olarak paytr'den yurtdışından ödeme alabilen var mı sorunsuz şekilde? 3D muhabbetinde hatalar oluyormuş sanırsam. sadece 1 banka ile çalışıyorlar döviz alacaksanız hesabınıza. onay aldım fakat tereddütlerim var yurtdışı işlemlerinde hata alır mıyız acaba?
    Biz kullanıyoruz herhangi bir sorun yok.
  • 19-12-2024, 18:53:31
    #15
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz kullanıyoruz herhangi bir sorun yok.
    hocam siz 3d'yi kaldırttınız mı? yurtdışında sıkıntı oluyor 3d uygulaması burda ki gibi yaygın değil cunku.
  • 19-12-2024, 18:54:23
    #16
    fatbotter.com
    emreozel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz 3d'yi kaldırttınız mı? yurtdışında sıkıntı oluyor 3d uygulaması burda ki gibi yaygın değil cunku.
    Hayır 3d aktif.