emreozel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siz 3d'yi kaldırttınız mı? yurtdışında sıkıntı oluyor 3d uygulaması burda ki gibi yaygın değil cunku.
Hayır 3d aktif.