güncel olarak paytr'den yurtdışından ödeme alabilen var mı sorunsuz şekilde? 3D muhabbetinde hatalar oluyormuş sanırsam. sadece 1 banka ile çalışıyorlar döviz alacaksanız hesabınıza. onay aldım fakat tereddütlerim var yurtdışı işlemlerinde hata alır mıyız acaba?