lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz kullanıyoruz herhangi bir sorun yok.
hocam siz 3d'yi kaldırttınız mı? yurtdışında sıkıntı oluyor 3d uygulaması burda ki gibi yaygın değil cunku.