• 28-10-2020, 22:48:21
    #19
    Xasthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar yakında 10 lira olacakken bu sorunun sorulması bile absürttür.
    Ben sana soruyor muyum kaça yapıyorsun diye hazır şablon zaten yapılmış daha önce

    misal bu adamalar yapıyor bak https://www.netdunyasi.com/hazir
  • 28-10-2020, 22:48:25
    #20
    Konunun amacı galiba biz 200'e yapıyoruz gelin bize... 200'e ne yapıyorsunuz acaba?
  • 28-10-2020, 22:48:50
    #21
    Beyrutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şablonlar hazır, hepsi için özen gösterdim zaten. Buyrun;
    https://netdunyasi.com/
    Hocam yanlış anlamayın biraz geliştirmeye ihtiyacı var bu sitelerin.
  • 28-10-2020, 22:48:54
    #22
    ücretsiz tema ile bana 70₺ ye mal oldu zaten geliÅŸtirmeye çalışmak öğrenmek ayrı bi zevk ama profesyonel iÅŸler için 200₺ çok düşük bi miktar
    Ayrıca konunuzu baltalamak gibi bi niyetim yok ama Konu açabilmeniz için belli başlı kurallar var yoksa tepki alabilirsiniz veya forumdan uzaklaştırma
    viral reklam is better all :d
    • DoctorCode
    DoctorCode bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 28-10-2020, 22:49:32
    #23
    emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok pahalı
    Aynen öyle korona var evde oturuyoruz 50 tl kalsa allah bereket versin
  • 28-10-2020, 22:49:46
    #24
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 domain parası
    Elimiz hızlı, şablonlarımız çok
  • 28-10-2020, 22:50:12
    #25
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain + Hosting teknoclouds 'da 49tl. Wordpressin ücretsiz temalarını kullanarak bana site yapsan yeterli olanlar diyen dahi oluyor. Bazı kişilerin maddi durumu yok. Google'da reklamım çıksın gözü ile bakıyorlar olaya. Yoksa kimse istemez bu kadar ucuza site yaptırmayı.
    DoÄŸrudur hocam birÅŸey diyemem
  • 28-10-2020, 22:50:23
    #26
    Beyrutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana soruyor muyum kaça yapıyorsun diye hazır şablon zaten yapılmış daha önce

    misal bu adamalar yapıyor bak https://www.netdunyasi.com/hazir
    Sen neyin kafasını yaşıyorsun? Ben web sitesi yapıyorum gibi bir şey nerede söyledim? Ayrıca burada bu şekilde konu açıyorsan bize soruyorsun demektir. Yorum istemiyorsan konu açmazsın. Üslubunu bil. Bir daha alıntı yapma.
  • 28-10-2020, 22:50:23
    #27
    wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun amacı galiba biz 200'e yapıyoruz gelin bize... 200'e ne yapıyorsunuz acaba?
    mesela https://www.netdunyasi.com/ana-okul-...eb-sitesi-nd01