Xasthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar yakında 10 lira olacakken bu sorunun sorulması bile absürttür.
Ben sana soruyor muyum kaça yapıyorsun diye hazır şablon zaten yapılmış daha önce

misal bu adamalar yapıyor bak https://www.netdunyasi.com/hazir